Цікаві факти про пасивне куріння

Цікаві факти про пасивне куріння
Паління небезпечне для життя і здоров`я - прописна істина, але небезпечно воно не тільки для самого курця, який сам піддає свій організм цього. Не меншою небезпеку наражаються люди, які змушені вдихати тютюновий дим, який містить величезну кількість канцерогенів. Абсолютно виправдана політика ряду країн, які ввели величезні штрафи за куріння в громадських місцях. Некурящі люди не повинні страждати і хворіти через чиїхось шкідливих звичок.

Тютюновий дим, який видихає курець, містить в 5 разів більше окису вуглецю, в 50 разів - нікотину, шкідливих смол, аміаку, а також радіоактивних речовин, ніж він вдихає сам. Таким чином, більшість шкідливих домішок потрапляє в навколишнє середовище. Пасивні курці піддають себе ще більшій небезпеці, ніж безпосередньо сам любитель покурити. Вдихання тютюнового диму рівносильно добровільної поїздці в радіоактивні зони. Цілком марно вести здоровий спосіб життя, стежити за своїм харчуванням, здоров`ям, займатися спортом і нарівні з цим жити з курцем або перебувати в присутності курців. У даній ситуації всі зусилля людини на підтримку свого здоров`я і відмінної фізичної форми просто зводяться до нуля.

Від пасивного куріння страждають усі. найбільший шкоду воно надає на зростаючий дитячий організм і на організм вагітних жінок. Діти, які змушені вдихати тютюновий дим, нерідко страждають алергічними реакціями, вони гірше розвиваються, відстають у школі, часто хворіють на простудні захворювання і бронхітом. У пасивних курців знижений імунітет, і організм не може справлятися з інфекціями самостійно.